Post by kingtoubozahy on Mar 1, 2022 1:04:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Wars for Blockman Go ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Wars for Blockman Go IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats meer bron ▞▞▞
▞▞▞ Sky Wars for Blockman Go 2022 version ▞▞▞
Ik zal 10/10 beoordelen, ik heb zo vaak gewonnen. Dit spel is zo eenvoudig. Als je een kerstupdate toevoegt, zou het cool zijn.
Super leuk
Het heeft betere besturing en graphics en karaktercurven nodig
Sky Wars for Blockman Go アドベンチャー ozlj
Ik vind dit spel leuk, maar het installeert 😭 😒 3:
Het heeft alles wat ik leuk vind in een game, het heeft werkende wepon's crafting dingen die ik echt heel leuk vind
heel leuk maar een minpuntje dat je verschillende dingen moet kopen maar het is wel zonder internet ik raad het je aan
Goede game, maar heeft een update nodig, want we hebben wapens nodig om te vechten en een moeilijkere manier om in de vijandelijke basis te gaan
leuk
Bruh, het schopt me uit het spel en wanneer het laadt, zegt het altijd dat het niet kan laden rn
het is een topspel
Cool dit is het leukste spel in de hele universum
Jammer dat als ik een naam invier hij het niet doet voor de rest geweldig
Ik weet echt niet hoe ik 4 van de 10 moet spelen sorry
Niet echt leuk kost veel opslagruimte en de graphics zijn behoorlijk slecht duurt een eeuwigheid om in de eigenlijke games te komen en echt glitchy
Echt geweldig, ik geef het vijf sterren, dit is beter dan bedwar, ik heb dit spel 4 maanden gespeeld, en het is nog steeds een heel goed spel, misschien als je het bijwerkt, zou het beter zijn, maar het spel is UIT DE HAAK 🤘🤘🤘💯💯💯💯💯💯
Sky Wars for Blockman Go სათავგადასავლო aysm
het is echt leuk dat het met team is maar het is niet leuk dat ales goed is
het is niet zo leuk om singleplayer te spelen. als ik vrienden met iemand zou kunnen worden en mijn eigen team zou kunnen maken, zou ik het spel leuk vinden.
het blijft zeggen dat de kaartbron faalt om terug te gaan naar de app, wat vervelend is, neem niet eens de moeite om te downloaden. het is zonde van je tijd.
Wat een kut spel ik kan hem niet eens updaten
Ok, er is een storing, we waren volledig gezond en stierf aan een houten zwaard -_- Ik had diomand armor dood gevuld..
is gaan
Ik vind dit spel leuk, maar sh gme is speel je netwerk, maar sh game is echt leuk ik heb je veel plezier ik weet niet sh game is echt leuk deze game is heel erg leuk game-update is zo goed ik vind dit spel heel erg leuk ik raet 5 sterren bukes spel is plezier hebben
Goed
Robbery Bob 2: Double Trouble Märulimängud vrgh
Dit is hetzelfde als wanneer je minecraft bestuurt via een aanraakscherm, maar kun je een functie toevoegen dat het ook als een computer kan werken? En kun je er ook nog een emmer water bij doen? En meer betoveringen zoals vlam voor boog of scherpte. Als je dit toevoegt, voeg het dan ook toe voor bedwars.
Deze game is echt leuk, niet de besturing niet zo goed.
Het is goed, maar ik wil niet eerst gedood worden waaaaaaa,,, ze richten zich altijd op mij: (algemeen goede game
ik schrijf 2 sterren omdat DIT ZO BUG IS!!!!! Als ik in de server ben, ververs het dan gewoon en help me terug in de lobby. Geef dit een nieuwe update
het spel is niet cool
dit is om skywars en skyblock en bedoorlogen en eieroorlogen en jailbreak te spelen En tag dit niet zo goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
Alles is helemaal GEWELDIG! Ik vind het gewoon niet leuk dat het niet ondersteboven kan.
Ik hou echt van het spel, maar soms glit het.
Sky Wars for Blockman Go 어드벤처 spy
Veel achterblijven