Post by kingtoubozahy on Mar 1, 2022 1:20:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Supreme Duelist Stickman ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Supreme Duelist Stickman IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt oneindig geld ▞▞▞
▞▞▞ Supreme Duelist Stickman 2022 version ▞▞▞
Leuk spel, maar de enorme hoeveelheid bugs. De lvl9 com is niet eens goed, doet gewoon twee keer zoveel schade en terugslag. Er is niet eens een terugslag nodig. Als ik een wapen in een cpu steek, geen schade. Als het andersom is, ben ik op slag dood. Ne4f3d de verkeerde wapens en afval toegevoegd. Richt in ieder geval het wapen waar de speler het op richt. Oude versie was beter
Je spel is poep erg slechte besturing
Super grappig spel hoor ik vindt dit super leuk om te spelen en survival is beetje moeilijk maar leuk
Ik ben zo blij met deze game en geniet ervan met mijn vrienden, maar een zwaard is moeilijk te besturen, maar dit is een geweldige game en ik heb 5 sterren
Hello Neighbor 2 Alpha 1 | Xbox
Deze game is echt slecht en de recensies zijn duidelijk bots. Bespaar jezelf wat tijd en speel dit niet.
Supreme Duelist Stickman - Captain Droid
The Lost Treasure Lite Älypelit jdba
Super niet cool spel, ik verwijder mijn liefdesspel in de wereld sas 4 zombie-aanval
Ik heb dit spel eerder gespeeld en het was geweldig, maar om de een of andere reden crashte het met de nieuwe update elke keer als ik naar binnen ging
Supreme Duelist Stickman - Fibonapps
De besturing is extreem moeilijk en je besteedt meer tijd aan het kijken naar advertenties dan aan het spelen. De game heeft echter veel potentieel om leuk te zijn.
Heel mooi gemaakt
Kun je wat items en wapens toevoegen en online gevechten toevoegen. dat is het, ik hoop dat je dit ziet😊😊 ik geef het 2 sterren
oke
Ik haat de aftelbom en de trein. Verwijder ze alstublieft. En verwijder alsjeblieft het wapenportaal.
Dit was een beetje geweldig, maar mijn enige probleem dat ik niet meer modi heb, zoals gratis voor iedereen en dan multiplayer die me een beetje blij maar leuk spel maakte en wat ik leuker vind is overleven, ik kan gewoon trainen in de modus die het geweldig was
Supreme Duelist Stickman Hành động rvn
Download Supreme Duelist Stickman [v2.1.3] APK Mod voor ...
Hei te et dus we er Vlood Gooeed
Supreme Duelist Stickman Екшн mev
Doob
We hebben nieuwe blokken nodig om te maken met pls voeg meer toe
Het spel is niet uitmuntend. het is helemaal niet leuk ik haat dit spel een stuk niet beter dan Minecraft of roblox het was een stuk beter als het rockmuziek had en drie spelers kunnen we in het spel spreken.
Ontdek veel Trucs, Tips en Strategieën voor Supreme Duelist Stickman (ANDROID / IPHONE): Bruikbare tips.
Stickman duelista supremo Acción rll
Spider Stickman Fighting 3 - Supreme Duelist: leuke en verslavende beat-em-up-game met realistische physics en hardcore gameplay. Met eenvoudige bediening kun
Sniper Commando : IGI Shooting FPS Free - Download ...
Zeer coole game en raytracing van hoge kwaliteit, 100% aan te bevelen
Geweldig spel. Natuurkunde is geweldig. De achtergrondmuziek is verbluffend Epik😄😄
Zeer slecht gaf me advertenties zeer slechte inhoud en bedieningselementen
Het is erg goed, maar... ik haat het dat er geen updates zijn voor wapens, "multiplayer als we het hebben" en wapen-HD-effecten.
Leuk spel maar ik wil pantsers
Het is goed, maar als u per ongeluk op de optie voor het verwijderen van de kaart klikt, verwijdert u onmiddellijk de kaart. Ik wou dat er een waarschuwingsbord was, want ik heb een goede kaart gemaakt, maar ik klik per ongeluk op de verwijderknop. Maak een waarschuwing ir een knop ongedaan maken hiervoor. ..dan verander ik mijn recensie in 5 sterren
Leuk spel, hou van de updates
De naam Shiruken ziet er zo slecht uit. Vervang kurama
Toen ik een kaart aan het maken was, gaf het een storing en verliet de kaart en het verwijderde alle dingen die ik deed om dit nu op te lossen
Ik kan niet spelen het crasht elke 10 minuten
Supreme Duelist Stickman Action fnw
echt grappig, en een goede game, ik en mijn vriend gingen altijd naast elkaar zitten en speelden op mijn scherm 10/10 graphics en 10/10 lacht Helaas speel ik op een chromebook, dus wanneer ik ooit mijn meldingen op het scherm trek wordt zwart. Ook wanneer ik het spel speel of open, knippert het scherm continu zwart.
Dit is het leukste spel ooit suuuuuuuuuuuuuper leuk ik geef het 10 keer een 10