Post by kingtoubozahy on Mar 1, 2022 1:23:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Guess The Song - Music Quiz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Guess The Song - Music Quiz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelig guld ▞▞▞
▞▞▞ Guess The Song - Music Quiz 2022 version ▞▞▞
For gentagne med sange. Blev hurtigt kedeligt.
Fantastisk app. hvor elsker jeg musik
Masser af sjov at spille med venner, og du kan tjene mønter for at få nye kategorier!
Det er sjovt, og det er fedt at få folk til at gætte 2
Touchgrind Scooter Športové hry uteo
Sangene er fantastiske, men mit eneste problem er, at efter næsten hvert sæt sange, er det annoncer. Dette spil ville være så meget bedre, hvis annoncerne blev dæmpet lidt ned.
Det er et godt spil.
Sange blev ved med at gentage sig på hvert niveau
Elsker det. Plus tur ned ad memorylane
sange gentages for meget
Virkelig underholdende!
Jeg elsker dette spil.
Ok spil
gemte ikke mine oplysninger, mistede det hele, men jeg elsker det stadig
Super fint
Super hårdt, jeg hader det, lad dig slette det
Jeg hadede det, det var så kedeligt undskyld
Guess The Song - Music Quiz Викторины rbpd
Nogle af titlerne er forkerte, men det er stadig en fed app.
Super sjovt
Lidt svært ind imellem, men rigtig sjovt.
det er et godt spil
Må godt komme flere gratis sange
Ingen præstationer givet
Bezahlung nicht mit Google Play Guthaben möglich, wenn man kein Geld need.
Sange sagde, at den ikke ville indlæses og ingen sange. Jeg tror, at dette spil ikke er værd at få, for hvis du ikke kan gætte sangen, hvorfor skulle du så spille dette spil, jeg mener, at de i det mindste kan spille en anden sang end at sige, at ingen sange eller ingen sange indlæses. Jeg vil foreslå at få et bedre spil end dette, fordi det bare optager din plads.
det var okay
Konceptet med spillet er godt. Det er en sjov måde at gætte sange på, hvis du er musikelsker, og at lære nye sange. Spillet er også sjovt i starten, men det har meget få sange til hver kategori, så snart gentager du bare de samme sange igen og igen, så spillet bliver kedeligt. Det kræver virkelig et større udvalg af sange.
Guess The Song - Music Quiz Quiz xrn
Det blev ved med at gentage de samme somgs, så det var egentlig ikke en udfordring.
Dets eneste sange tilbage i 2018 eller mindre
det var ikke godt
Jeg vil sige, at jeg kan lide appen, men den bliver ved med at sige, efter at jeg har spillet i 1 time, at sangen indlæses.. og hver gang jeg vil klikke på kategorien, åbnes den og siger, at sangen indlæses og går tilbage til startsiden
Det er en sjov app, men den er sværere end den ser ud. Det bliver lidt kedeligt, fordi alt du gør er at vælge en sang eller sanger, som du tror, sangen er. Jeg gav den en 3
Jeg kunne godt lide det, det var sjovt, men det tager evigheder til høje sange og annoncerne
Mega sjovt elsker det :-)
Det er godt, men det bliver kedeligt
Jeg elsker dette spil. Det er sjovt at prøve at huske de sange, der spilles.
Jeg elsker det, du kan lide musik, du vil elske tbis-spil. Jeg synger endda med. Lol.
Det er ok. Kan ikke se, hvorfor jeg skal blive ved med at låse de genrer op, som jeg allerede låste op dagen før. Sange er gentagne.
Sjovt spil, men jeg kan tilsyneladende ikke spille den samme kategori 2 dage i træk.
Godt nok
Kunne ikke lege med andre
Træt af, at du bruger mine data
Guess The Song - Music Quiz Quiz xrn
synes dog at det er for gamle sange, kunne godt bruge nogle nyere.
det er okay. indtil nu.
Det er sjovt, når det virker, men det gør det stort set aldrig
downloadede dette spil, og jeg kan ikke få lydstyrken til at afspille musikken, så jeg vurderer det til 1/5 burde virkelig give det en 0/5, men jeg er generøs
Guess The Song - Music Quiz 퀴즈 eaxr
Samme sang samme spil