Post by kingtoubozahy on Mar 1, 2022 1:32:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Drive Ahead! - Fun Car Battles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Drive Ahead! - Fun Car Battles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ Drive Ahead! - Fun Car Battles 2022 version ▞▞▞
spergame
Ik weet zeker dat OG Drive Ahead-spelers de nieuwere Drive Ahead kunnen instemmen met de gezondheid en alles wat met het wisselen van auto's of wat dan ook niet zo goed is, vooral de heathbars. Ik vond het geweldig als je hun hoofd één keer sloeg en dat zou de ronde zijn, maar de nieuwere versie moet je ze 2 of 3 keer raken en tegen goddelijke spelers zou je ze eigenlijk 6 keer moeten raken. Ik hou gewoon niet van de nieuwe versie, het is raar om ze meerdere keren te moeten raken, de auto's te wisselen of een nieuwe te spawnen, ik vind het leuk ga naar OG
Kun je meer bazen toevoegen, want er zijn er niet veel en ik zou graag meer auto's van bazen willen. en als je het pro pass koopt, bewaar je het voor altijd, ik ben wanhopig
Drive Ahead! - Fun Car Battles แข่งรถ gzu
Leuke game, het lijkt erop dat de ontwikkelaars er veel moeite in hebben gestoken, maar de advertenties komen veel te vaak voor en alle spelmodi behalve de arena's zijn hondenpoep
Hij crasht de hele tijd, heb hem 2 keer opnieuw geinstalleerd maar hij blijft crashen, als ik hem opstart sluit hij gelijk af, denk dat het ligt aan de video's wil ik daar op druk dan sluit hij ineens af, maar wel een leuke game , probeer het te repareren. Vijf sterren wanneer gefixt!
Cool spel
Deze is te buggy, maar de klassieke is niet zo buggy als deze, maar het is een geweldig spel
Na een teitje zegt hij dat er een fout op treed en kan ik de game ni meer spelen maar voor de rest gaat het wel
ik zou het een vijf sterren geven, maar breng lan multiplayer terug of beter nog, voeg multiplayer toe
Ik vind het een leuk spel
Kut game hackers zijn het
Ik heb internet, maar ik kan niet online spelen Er staat altijd offline
Drive Ahead! - Fun Car Battles Dirke nbb
Een kut game een baby naakt nog een betere 😈😠😠😠😠😈😈😈😈😈
Het is echt een leuke game, maar er is ook een vraag boven mobiel wanneer ik probeer in de belasting te gaan, moet je er voor een lange tijd zijn, dus kun je het alsjeblieft oplossen?
Naaister spel
Het is een heel cool spel en ik heb veel auto's ik vind het leuk om te spelen het is leuk en erg cool je verplettert je tegenstanders hoofd maar 1 probleem is dat wanneer ik in een mach ben, het zegt dat ik geen verbinding heb, maar ik heb een goede verbinding en dan schopt het je uit de mach en moet je opnieuw beginnen, dus een probleem dat ze moeten oplossen, maar deze game is 👍
Als ik een gamedrive ga starten crasht vooruit. REPAREER DIT!
Het is zo'n goede game, ik hou van de multiplayer en de missies ook de BOSS💪
Cool spel
Af en toe woord ik zo opgefokt he
Het is gewoon geweldig. Maar kun je wat coolere auto's toevoegen en bij de volgende update kun je ervoor zorgen dat de auto's vaardigheden hebben die je met edelstenen kunt kopen en je kunt ze op auto's plaatsen en ze kunnen niet worden gebruikt voor 10 seconden per vijand die ze doden.
Yay, ik heb mijn voertuigen terug. Ik was vergeten dat Google Play de mogelijkheid heeft om opgeslagen gegevens te verplaatsen. Moet ik meedoen aan de bèta? Edit: 15/1/2022: Ik denk dat ik misschien een bug heb gevonden in 2p: tegen de computer is de tweede rode ster onzichtbaar.
De game wil worden bijgewerkt, maar er is geen update beschikbaar in de speelmarkt. Het is onmogelijk om het spel te betreden zonder een niet-bestaande update.
Hit Master 3D - Knife Assassin Action mhw
ghg
Nou, allereerst was de oude rit vooruit een 1 hit ko in het hoofd, maar nu speelt dit een beerput van advertenties en aankopen, maar wat voor soort logica. Een gezondheidsbalk door gewoon iemand op het hoofd te slaan, heeft dat enige zin!?! ? De advertenties !!!! Ik raak geïrriteerd na het winnen of nivelleren van een pass. Ik zou dit een vijf sterren hebben gegeven, maar met de toevoegingen en aankopen is dat gewoon triest?
Ik hou er echt niet van hoe ik al mijn vooruitgang verloor ik speelde lange tijd ik had veel auto's, helmen en arena's ik wil mijn vooruitgang terug
ik bedoel, het is een goed spel, maar ik vond het leuk toen het basic was, niet veel dingen kopen en mijn favoriete onderdeel was de online multiplayer, nu moet je lokaal op één scherm doen
Wel een leuk spel, je kan het ofline spelen, maar het zou leuker zijn als je ook een multiplayer optie zou zijn, verder krijg ik mijn dagelijks rewart niet
Vreselijk voor de terugkerende spelers, het spel is totaal veranderd, geen niveaus meer en een hp-balk. Ik ben niet teruggekeerd naar deze rotzooi
Echt een kut update nu is er niks meer aan doe hier iets aan want dit is nu echt een kut game
...geen commentaar...
Ik kan geen video meer herbekijken eerst wel nu niet meer 3:)
Jaisodihdidos
was dol op dit spel en ik had er plezier in omdat de mechanica eenvoudig was, zoals, je sterft als je door iets op je hoofd wordt geraakt, en alsof je gewoon munten kunt verzamelen door met andere mensen te vechten of het levelspel te spelen, en als je de lava of het water in gaat, ga je gewoon dood, maar nu is het saai, je hebt een gezondheidsbalk en de enige gamemodus is 2p 1p en een baas, er is geen niveau, dus dat is saai, en je kunt niet zomaar de auto kopen die je wil, moet je een mysteriedoos krijgen
Duh man, de update heeft de hele game verpest. Ik ben een grote fan van vooruit rijden! maar de nieuwe update en upgrade van auto's en andere dingen maakt het spel complexer. Behalve de nieuwere versie van de stadions is dumpen
Vroeger genoot ik van het lachen als ik probeerde je hoofd niet te stoten in dit spel, maar nu heeft de gezondheid het verpest, je spel is nu in de war
Het is een heel goed spel, het is nog leuker in twee spelers, maar ik heb de roadtrip-modus nog niet gezien
Voeg de oude dinosaurusmuziek weer toe.
Het stinky naar poep
Dit was mijn lievelingsspel MAAR NU NOG STEEEEEEETS GA HET SPELEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De oude rit vooruit was beter. Te veel wijzigingen in een eenvoudige formule.
De game is geweldig, maar het is moeilijk om auto's te malen en het dwingt je soms om een eindbaasgevecht te voeren, maar het is nog steeds leuk om te proberen
Drive Ahead! - Fun Car Battles Dirke lexo